W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2

Hej!

Dzisiaj dodaję drugą wersje makijażu świątecznego
dla każdego kto lubi róż, czerwień i złoto.
Aby stworzyć ten look użyłam nowej palety od Affect
 Sweet Harmony współtworzonej z Karoliną Matraszek 
oraz BPerfect Clientele x JAH. Obie te palety są bardzo 
dobrej jakości i przyjemnie się nimi pracuje i na pewno 
jeszcze nie jeden raz po nie sięgnę. Na środkowej części powieki
mieni się Turbo Pigment z Glam Shop "Wino musujące"
który zwykły makijaż nieco podrasował i dodał blasku.
Kolejnym akcentem jest złota kreska w załamaniu powieki
którą wykonałam eyelinerem z Golden Rose Extreme
 Sparkle 103. Mam nadzieję że ta propozycja makijażu będzie
Ci się kojarzyła z świętami i panującą wtedy magiczną aurą ;)

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay 180 Buff 
Ibra Makeup Sypki Puder Transparentny nr.1
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Beautydrugs Cosmic Girl Glossy Baked Powder

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
Pierre Rene Contour Concealer 05

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24 - Hour Extend Eye Base
BPerfect Clientele x JAH Palette 
Affect Cosmetics Sweet Harmony Palette
NYX Glitter Primer
Glam Shop Turbo Glow Pigment Prasowany Wino Musujące
Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 103 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 
NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Aliexpress

~~~~~

Czy wy też już żyjecie zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia?
Uwielbiam choinkę, migoczące lampki i barszczyk z uszkami <3 
Mam nadzieję że uda mi się w natłoku obowiązków w Wigilie 
znaleźć odrobinkę czasu na makijaż aby wyglądać i czuć się dobrze.
Mam nadzieję że ten makijaż Ci się spodoba koniecznie daj mi znać
w komentarzu. Zapraszam Cię również na mój profil na Instagramie
@paulinahamiga  tam znajdziesz mnóstwo inspiracji.

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka