Różowe Cut Crease / Clare Blanc Golden Nude

Hej!

Kto stęsknił się już za latem i ciepełkiem ? Ja szczerze 
mówiąc już mam dosyć szarugi za oknem. Dlatego mój 
nastrój poprawiam sobie kreując kolorowe makijaże. 
Tym razem postawiłam na odcienie burgundu i różu.
Korzystałam z palety BPerfect Stacey Marie Carnival 
XL PRO oraz Ibra Makeup by Ewelina Zych. 
Odkryciem tego roku jest dla mnie piękny złoty cień 
Clare Blanc Golden Nude który jest idealny moim 
zdaniem do makijaży ślubnych i go właśnie naniosłam
na centralną część powieki. Dla urozmaicenia makijażu 
linię wodną oka zaznaczyłam również na różowo. 
 Mam nadzieję że cut crease w tych kolorach
 Ci przypadnie do gustu.

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Clarins Skin Illusion 101 
Sensai Translucent Loose Powder  
The Balm Take Home The Bronze Oliver
OFRA Highlighter Glow Goals 

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24-Hour Extend Eye Base
Pierre Rene Contour Concealer 05
Ibra Makeup Paleta Cieni by Ewelina Zych
NYX Glitter Primer
Clare Blanc Eyeshadow Golden Nude
BPerfect Stacey Marie Carnival XL Pro Palette 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Sminko model Bambi 

~~~~~

Tak prezentuje się oczko, koniecznie daj mi znać czy Ci się podoba!
Już niebawem Sylwester... a więc pora wykopać brokaty z dna kufra
i stworzyć jakiś magiczny look. Kto nie może się już doczekać ?

Pozdrawiam 
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2