Jesienny makijaż / Turbo Glow Herbarz

Hej!

Kocham jesień a jednocześnie nienawidzę gdy jest
deszczowo szaro i ponuro. Lecz gdy tylko zaświeci słońce
a kolorowe liście mienią się w promieniach mam w głowie
pełno pomysłów na kolorowe jesienne makijaże. Ten
makijaż z pewnością jest w jesiennych barwach a inspiracją
była oczywiście natura. Do wykonania tego makijażu 
wykorzystałam dwie palety: Lime Crime Venus XL oraz
BPerfect Stacey Marie Carnival XL ProNa centralnej 
części powieki mieni się mój ulubieniec z Glamshop.pl
czyli Turbo Glow Herbarz. Czyż nie pięknie się mieni 
na powiece ? Ja jestem zakochana!

Zapraszam!

~~~~~






~~~~~

Twarz:
Clarins Skin Illusion 101 
Sensai Translucent Loose Powder  
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Beautydrugs Cosmic Girl Glossy Baked Powder 

Brwi:
Lash Brow Mydło do Stylizacji Brwi 
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24-Hour Extend Eye Base
Lime Crime Venus XL Palette
BPerfect Stacey Marie Carnival XL Pro Palette
Nyx Glitter Primer
Glamshop Pigment Prasowany Turbo Glow Herbarz
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Aliexpress.com


~~~~~
Uwielbiam gdy makijaż przykuwa uwagę dlatego też postanowiłam
że linia wodna oka będzie w kolorze pomarańczowym, taki
szczegół a zmienia totalnie odbiór makijażu. 
Mam nadzieję że kochasz jesienne barwy tak jak ja i że 
makijaż wpadł Ci w oko ;)

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2