Affect Cosmetics In The Spotlight

Hej!

Ostatnio brakuje mi czasu aby tworzyć makijaże na
bloga ,więc stęskniłam się za pędzlem niesamowicie.
Chciałam przetestować po raz drugi paletę Affect In The 
Spotlight i dlatego stworzyłam taki kolorowy look aby 
wykorzystać jak najwięcej cieni z tej palety. Moje zdanie 
oczywiście się nie zmieniło, dobra jakość idzie w parze z
łatwą i przyjemną pracą z kolorami. Cienie łatwo się
 blendują, kolory łączą się z sobą i nie zanikają. No i 
jeszcze wspomnę że ta paleta cudownie pachnie...
 Czego chcieć więcej ? No brakuje już aby słonecznej pogody
 aby móc robić świetne zdjęcia wykonanego makijażu ;)

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Vanilla 
RCMA The Original Powder No - Color 
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette 
Anastasia Beverly Hills Highlight Amrezy

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel
Maybelline Concealer Affinitone 01 Nude Beige

Oczy:
P.Louise Base Rumour 0.5
Affect Cosmetics In The Spotlight Palette
NYX Glitter Primer
Glam Shop Pigment prasowany Turbo Glow Błyskotka
Rimmel Scandaleyes Eye Shadow Stick 009 Blamed Blue
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Sminko rzęsy Bambi


~~~~~

Bardzo chciałam przetestować z tej palety metaliczny turkusowy 
cień dlatego wyszła taka wielkanocna pisanka na oku. Ten makijaż 
jest z pewnością dla fanów kolorów do których oczywiście ja należę.
Jeśli podoba Ci się ten makijaż zostaw po sobie chociażby kropkę ;)
Zapraszam również serdecznie na mój profil na Instagramie 
@paulinahamiga na którym znajdziesz mnóstwo
 makijażowych inspiracji.

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2