Tropikalny makijaż paletą BPerfect Cosmetics Carnival

Hej!

Ostatnio nie rozstaję się z kolorami a to wszystko za
sprawą palety BPerfect Cosmetics Carnival.
Przyznać muszę że ta paleta posiada wszystkie potrzebne 
mi do stworzenia makijażu kolory. Ten makijaż był
inspirowany pracą którą znalazłam na Instagramie,
tak bardzo wpadła mi w oko iż musiałam ją odwzorować.
Jest to egzotyczny makijaż rzekła bym nawet że kontrastowy 
i na pewno nie każdy chciał by w takim paradować po mieście.
Jednak stworzyłam go z myślą o wstawieniu na Instagram a
przy okazji znów mogłam poćwiczyć nieco blendowanie cieni.

Zapraszam!

~~~~~








~~~~~

Twarz:
Clarins Skin Illusion Natural Hydrating Foundation 101 
Puder RCMA The Oryginal No - Color
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette 
Anastasia Beverly Hills Highlight Amrezy

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Maybelline Concealer Affinitone 01 Nude Beige

Oczy:
P.Louise Base Rumour 0.5
BPerfect Stacey Marie Carnival Palette
(Wasted, Wifey, Keen, Lit, Mood, Breezy)
NYX Glitter Primer
Inglot AMC 118
Inglot AMC 114
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Blend It Rzęsy "Halfies"


~~~~~

Co powiecie na temat tej pracy ? Czy są tu fani koloru ?
Musicie mi wybaczyć że dodaję ujęcia samych oczu, jednak
makijaże zazwyczaj robię teraz tylko w nocy gdy dzidziuś smacznie śpi.
No a jak wiadomo w nocy ciężko o dobre oświetlenie a studia w domu 
nie mam. Obiecuję że już niedługo wrócę na dobre i będę mogła 
dodawać zdjęcia całego makijażu twarzy. A tak przy okazji
wpadaj na mój profil na Instagramie  gdzie znajdziesz zawsze
 mnóstwo makijażowych inspiracji @paulinahamiga.

Pozdrawiam 
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2