Pigment Prasowany Turbo Glow Dżin

Hej!

Od kiedy na rynku pojawiły się Turbo Pigmenty robią furorę 
i już tysiące kobiet pokochało te wręcz biżuteryjne prasowane 
pigmenty. Nie ma się co dziwić bo to jak się mienią na powiece
to jest po prostu nie do opisania. Przyznam szczerze że mają 
wyjątkową formułę dość niespotykaną i to wszystko sprawia że
chce się je mieć. Ten makijaż wykonałam przy użyciu Pigmentu 
Prasowanego Dżin ...ach spójrzcie tylko jak to się błyszczy !
 Dodatkowo wykorzystałam dwie palety BPerfect Stacey Marie 
Carnival Palette oraz Juvia`s Place The Magic Palette.

Zapraszam!

~~~~~







~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
Anastasia Beverly Hills Highlighter Amrezy

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
P.Louise Base Shade 0.5

Oczy:
P.Louise Base Shade 0.5
BPerfect Stacey Marie Carnival Palette
Juvia`s Place The Magic
NYX Glitter Primer
Glam Shop Pigment Prasowany Turbo Glow Dżin
Tammy Tanuka Pigment - Повелевающая Архидраконом
Makeup Atelier Paris Gel Eyeliner Charcoal
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Sminko Rzęsy model Bambi

~~~~~

Bardzo lubię różowe odcienie na powiece mam nadzieję że 
nieco Cię do nich przekonałam. Zapraszam na mój Instagram 
@paulinahamiga gdzie jest mnóstwo makijażowych inspiracji.

Paulina 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2