Glitter eyeliner / Anastasia Beverly Hills Sultry

Hej!

Korzystając z okazji że mamy karnawał postanowiłam sięgnąć po
 swoje brokaty i zrobić makijaż. Na górnej powiece stworzyłam srebrną
kreskę przy pomocy eyelinera Golden Rose Style Liner
Metallic 07 jednak aby osiągnąć lepszy efekt naniosłam
na niego jeszcze sypki holograficzny brokat. Na czarnym smoky eye
taka kreska wyglądała bardzo ciekawie. Cały makijaż oczu stworzyłam 
przy pomocy dwóch świetnych palet: Anastasia Beverly Hills Sultry oraz
Affect Pure Passion. W wewnętrznym kąciku oka naniosłam biały
połyskujący pigment dla efektu rozświetlenia. 

Zapraszam

~~~~~






~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color
The Balm Bahama Mama
Anastasia Beverly Hills Ultimate Glow (Snow)

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Collection Lasting Perfection Concealer Cool Medium 2

Oczy:
Collection Lasting Perfection Concealer Cool Medium 2
Zoeva Graphic Eyes + Black to Earth
Anastasia Beverly Hills Sultry Palette
Affect Cosmetics Pure Passion Palette
FM Makeup Mineral Loose Eyeshadow Pearly Dew
Golden Rose Style Liner Metallic 07
Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 101
Makeup Atelier Paris Gel Eyeliner Charcoal
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Blend It rzęsy model Halfies


~~~~~

Dawno nie sięgałam po brokaty szczerze mówiąc ostatnio 
posługiwałam się tylko i wyłącznie pigmentami. Zapomniałam
jaki fajny efekt można uzyskać dodając nieco brokatu do swojego
makijażu. Mam nadzieję że i ty w karnawale sięgniesz po nieco 
błysku i dodasz brokat do swojego mejkapu. 

Pozdrawiam
Paula

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2