Multicolor eyes / Juvia`s Place The Saharan

Hej!

Kożystając z pogody, przygotowałam kolejny kolorowy makijaż.
Mam nadzieję że wakacyjny klimat Was nie opuszcza i pojawia
się jakiś kolorowy akcent na waszej twarzy. Ten makijaż stworzyłam
z wykorzystaniem palety Juvia`s Place The Saharan. W tej palecie
szczególnie przykuł moją uwagę mega napigmentowany, wręcz neonowy 
pomarańcz (Sokoto) i to właśnie on tak wybija się w załamaniu powieki.
Na centralną część powieki naniosłam cień ColourPop Super Shock
 Shadow Flipper który pięknie połyskiwał na pomarańczowo srebrno. 
Eyeliner który pomógł mi stworzyć "dziubek" w wewnętrznym kąciku oka
to oczywiście Kat von D Tattoo Liner Trooper Black, który jest 
mega precyzyjny jednak na moim oku niestety szybko się rozmazuje.

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~


Brwi:
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 20
Kobo Professional Eyebrow Palette
(63,57)
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 2N Vanilla
OFRA Highlighter Glow Goals

Oczy:
Too Faced Shadow Insurance
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer 2 Cool Medium
Juvia`s Place The Saharan Eyeshadow Palette
(Sokoto, Chad)
Juvia`s Place The Zulu Eyeshadow Palette
(żółty, turkus)
Sugarpill Pressed Eyeshadow Velocity
FM Cashmere Eyeshadow Ebony Black
Nyx Glitter Primer
ColourPop Super Shock Shadow Flipper 
Affect Pure Passion Eyeshadow Palette
(PP-001, PP-006)
Kat von D Tattoo Liner Trooper Black
Makeup Atelier Paris Eye Liner Gel Charcoal
Paese Blacker Than Black Lash Mascara
Rzęsy Glam Lash "jak u lalki"

~~~~~

Dzisij zoom tylko na jedno oko. Niestety w te upały nie da się wysiedzieć długo
w jednej pozycji dlatego też ciężko zrobić pełny makijaż. Pomimo tego 
starałam się stworzyć takie właśnie multikolorowe oko. Wyszło moim zdaniem 
rewelacyjnie, udało mi się wyciągnąc z cieni dosłownie wszystko i zbudować 
świetną intensywność kolorów. Zapraszam Was serdecznie na moje konto
 na Instagramie, znajdziesz mnie pod nazwą @paulinahamiga .

Pozdrawiam 
Paulina 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2