Cat Eyes - Sunrise makeup / Juvia`s Place The Zulu

Hej!

Bardzo polubiłam się z paletkami Juvia`s Place i namiętnie 
z nich korzystam. Ten kolorowy słoneczny makijaż powstał przy 
pomocy palety The Zulu z której wykorzystałam pomarańczowy, żółty 
i fioletowy cień. Paletą pomocniczą była Sugarpill Burning Heart ,
kórą mam już kilka lat i ciągle po nią sięgam. Standardowo wykonałam na
górnej powiece kreskę czarnym eyelinerem jednak dla kontrastu naniosłam
na nią turkusowy eyeliner od Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 105,
wyglądało to nieziemsko. Uwielbiam tą kolekcję brokatowych eyelinerów dzięki
którym zwykły makijaż można zamienić w coś bardziej szalonego. 
Na ustach pomadka w kolorze pomarańczowym którą bardzo lubię za
piękny kolor, kremową konsystencję i przyjemność noszenia -
Lime Crime Opaque Lipstick My Beautiful Rocket.

Zapraszam!

~~~~~










~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 180 Sand Beige
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
Ofra Highlighter Glow Goals 

Brwi:
Colourpop Cosmetics Brow Colour Dope Taupe
Kobo Professional Eyebrow Palette
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 2N Vanilla

Oczy:
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer 2 Cool Medium
Too Faced Shadow Insurance
Juvia`s Place Eyeshadow Palette The Zulu
(pomarańczowy, żółty, fioletowy)
Juvia`s Place Eyeshadow Palette The Saharan 
(Sokoto)
Sugarpill Burning Heart Palette 
(Poison Plum, Buttercupcake)
FM Makeup Cashmere Eyeshadow Ebony Black, Pure White
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black
Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 105
Paese Blacker Than Black Lash Mascara
Rzęsy Blend It "Halfies"

Usta:
Lime Crime Opaque Lipstick My Beautiful Rocket 


~~~~~

Jestem zachwycona tym makijażem, choć muszę przyznać że 2 godziny 
malowałam same oczy! No cóż jest to dość wymagający makijaż jednak efekt
końcowy jest tego wart. Poza tym warto ćwiczyć swoje umiejętności i stawiać sobie 
nowe wyzwania. Mam nadzieję że podoba Ci się ten makijaż tak bardzo jak mi ;)
No i oczywiście zapraszam na moje konto na Instagramie @paulinahamiga
nie może Cię tam zabraknąć !

Pozdrawiam 
Paulina 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2