Affect Evening Mood Palette

Hej!

Kto tak jak ja , ma serdecznie dość zimna i szarówy za oknem?
Na przekór zmalowałam kolorowy makijaż aby ożywić nieco swoją 
twarz. Makijaż wykonałam paletą Affect Cosmetics Evening Mood.
Z swojej toaletki wygrzebałam piękny pigment o którym zapomniałam
 Makeup Geek Vegas Lights i naniosłam go na centralną część 
powieki ruchomej. Ten miedziany pigment niesamowicie prezentuje się 
na oku, zmielone drobinki pięknie odbijają światło mieniąc się na 
powiece. Kto widział nowe rozświetlacze z Inglota ? Muszę powiedzieć
że są fenomenalne i najchętniej wykupiła bym wszystkie kolory,
puki co mam aby jeden i jestem zachwycona !

Zapraszam!

~~~~~










~~~~~

Twarz:
Cashmere Fluid - Baza Wygładzająco Kryjący Ivory 01
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Zoeva Sweet Glamour Blush Palette
(Sweet Escape)
The Balm Mary-Lou Manizer 
Inglot Intense Sparkler 14 


Brwi:
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Kobo Professional Eyebrow Palette
(63, 57)
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 2N Vanilla

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 2N Vanilla
Too Faced Shadow Insurance
Affect Cosmetics Evening Mood Palette
(EV-003, EV-04, EV-006, EV-010)
Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance 
(Love Letter, Tempera)
Glam Glue Klej do cieni
Makeup Geek Pigment Vegas Lights
Inglot AMC 115
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black
Manhattan Khol Kajal Eyeliner Nude Couture 51 D 
Paese Blacer Than Black Lash Mascara
Rzęsy Sminko.pl Model Magdallena

Usta:  
Lime Crime Matte Velvetines Polly 


~~~~~

Ciężko w tych czasach być wizażystą, mieć swoją własną wizję,
mieć kreatywne makijaże a przede wszystkim oryginalne.
W sieci pełno "zerżniętych" mejkapów które wielokrotnie się już powtarzają...
jak osiągnąć w tej branży sukces? Nurtuje mnie to od pewnego czasu. Warto
iść swoją ścieżką, będąc kreatywnym i sumiennie pracować na swoje szczęście.
Bądźmy więc wytworem swojego umysłu i twórzmy swoje własne prace. 
Nie kopiuj innych - pokaż światu swoją twórczość. Makijażysta to 
przede wszystkim artysta ! Pokaż swoją kreatywność !
Zapraszam na mój profil na Instagramie gdzie znajdziesz prace mojego 
autorstwa - myślę że Ci się spodoba @paulinahamiga

Pozdrawiam 

Paulina
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2