Creative makeup - Dreamer

Hej!

Tak jak i obiecałam zjawiam się z makijażem bardziej kreatywnym.
Tworząc ten makijaż wiedziałam tylko jedno - wykonam makijaż 
z wykorzystaniem żółci, czerwieni, fioletu. Reszta to wytwór mojej wyobraźni.
Czysta improwizorka. Zaczęłam od standardowej kreski a skończyłam na
wygibasach na czole. Cóż, myślę że spodoba Wam się ten niecodzienny makijaż.
Cienie które wykorzystałam do tego makijażu pochodzą z palety
 Sugarpill Burning Heart. Czerwoną kreskę wykonałam matową
pomadką do ust Lime Crime Velvetines Red Velvet.
Białe detale wokół oczu wykonałam Nyx White Liquid Liner.
 No a na ustach pojawia się istna petarda - fioletowa matowa 
pomadka Lime Crime Velvetines Pansy.

Zapraszam!

~~~~~










~~~~~ 

Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 220 Natural Beige
RCMA No - Color Powder
The Balm Bahama Mama Bronzer
Bourjois Blush Jasper Rose 95
Anastasia Beverly Hills Glow Kit 
(White Sand, Hot Sand)

Brwi: 
Colour Pop Brow Pencil Dope Taupe
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Inglot Matte 330
Bourjois Paris Eyeshadow Originale 03
Sugarpill Burning Heart Palette
FM Makeup Cashmere Eyeshadow Dark Violet
FM Makeup Mineral Loose Eyeshadow Pearly Dew
Zoeva Graphic Eyes+ Regency 
Nyx White Liquid Liner 
Lime Crime Liquid Lipstick Red Velved
Lime Crime Liquid Lipstick Pansy
Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 103
Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Paese Blacker than Black Mascara
Ardell Demi Wispies Black
  
Usta:
Lime Crime Liquid Lipstick Pansy
The Balm Mary Lou Manizer  


~~~~~

Co sądzicie o tego typu makijażach ?
Ostatnio w sieci, konkretnie na Instagramie robi furorę @milk1422 .
Absolutnie uwielbiam jego kreatywność i facecharty !
Wizażyści z całego świata inspirują się jego pracami. Sama mam 
w planach wykonać jakiś makijaż wzorując się na jego projekcie. 
Uwielbiam makijaż kreatywny, nie mniej jednak pochłania 
zdecydowanie więcej czasu.

Do zobaczenia.

Paulina 

 

Komentarze

  1. no to Kochana poszalałaś:) piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha dla takich komentarzy WARTO! Dziękuję pięknie <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2