Zielone smoky eye / Makeup Geek Folied Eyeshadow

Hej!

Rzadko pojawia się u mnie na powiece kolor zielony,
jest on nieco nie doceniany. Na szczęście mam w swojej
kolekcji piękne odcienie zieleni i to właśnie nimi dziś
wykonam swój makijaż typu smoky eye. 
Piękna głęboka zieleń na centralnej części powieki to 
Makeup Geek - Folied Eyeshadow Epic,
jasny zielony w wewnętrznym kąciku to Makeup Geek  -
Folied Eyeshadow Limelight
Wykorzystałam również cienie z palety Zoeva
Cool Spectrum aby rozetrzeć granice cieni i 
stworzyć precyzyjnie smoky.

Zapraszam!

~~~~~




  


~~~~~ 


Brwi: 
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 16
Sigma Beauty Expert Brow Design Scarlet
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY 

Oczy:
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY
Zoeva Graphic Eyes + Black to Earth 
Zoeva Cool Spectrum
(CL070, CL140, CL060, CL090)
Makeup Geek Folied Eyeshadow Epic
Makeup Geek Folied Eyeshadow Limelight
Nabla Eyeshadow Zoe   
Maybelline Gel Eyeliner Lasting Drama 24H Intense Black
Too Faced Better Than Sex Mascara
Ardell Rzęsy Demi Wispies Black 


~~~~~

Rozumiem iż nie każdemu taki smoky eye
w zieleniach może odpowiadać. Można wykonać 
ten makijaż w delikatny i subtelny sposób tworząc aby 
delikatną "chmurkę" koloru. Osoby z zielonymi oczami powinny
polubić zielone cienie, gdyż fantastycznie podkreśla to zielone teńczówki.
Zawsze gdy mam zielone smoky eye wszyscy mi mówią że moje
oczy są bardzo zielone. 

Pozdrawiam 

Paulina
  

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2