Jesienny makijaż / Autumn makeup

Hej!

No i nadeszła jesień - nie zdążyłam się
nawet tak naprawdę nacieszyć w tym roku latem.
Jednak jesień ma swój urok. Imponuje mi gama kolorów 
które mogę wtedy wykorzystać. Dziś pierwsza propozycja
 makijażu na jesień z wykorzystaniem bordowych,
 czerwonych i żółtych cieni. Dla lepszego efektu na górną
powiekę naniosłam niesamowicie mieniący się pigment 
Inglot AMC 86. No i zaprezentuje Wam świetnej
 jakości rzęsy z sklepu internetowego Glam Shop które
 totalnie mnie zauroczyły.

Zapraszam!

~~~~~









~~~~~


~~~~~


Twarz:
Revlon Colorstay Normal/Dry Skin 200 Nude Podkład
FM Make-up Bamboo Puder
The Balm Bahama Mama Bronzer
Zoeva Coral Spectrum (OR010) Blush Palette
The Balm Mar-Lou Manizer Rozświetlacz
 
Brwi: 
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 16
Inglot Matte 327
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY 

Oczy:
Maybelline Color Tattoo 24 HR Creme de Nude 93
Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance 
(Love Letter, Vermer)
Sleek Ultra Matts V1 
Melkior Professional Satin Eyeshadow Wild Cherry
Melkior Professional Matte Eyeshadow Orange
MIYO OMG! Eyeshadow Sunrise 27
Inglot AMC 86
FM Make-up Cashmere Eyeshadow Pure White
FM Make-up Cashmere Eyeshadow Ebony Black 
Maybelline The Colossal Kajal Black
Maybelline Gel Eyeliner Lasting Drama 24H Intense Black
Maybelline The Colossal Volum Express Waterproof
Rzęsy Glam Lash ''Jak u lalki'' + klej DUO

Usta: 
ColourPop Ultra Matte Lip Tulle


 ~~~~~

Rzęsy które wykorzystałam do tego makijażu
pochodzą z sklepu internetowego Glam Shop.
Wybrałam model "Jak u laki" z ciekawości.
Hm... i muszę przyznać że bardzo mi się podobają.
mega wygodne gdyż posiadają miękki i przezroczysty 
pasek. Rzęsy wykonane są z jedwabiu, idealnie wyprofilowane,
wydłużające się ku końcowi. Nadają romantyczne spojrzenie.
Serdecznie polecam !      

Jak tam Wasze przygotowania do jesieni ?
Ja komponuję paletę z cieniami w typowo jesiennej
kolorystyce. Mam w planach kilka ciekawych makijaży.


Pozdrawiam 

Paulina

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2