ColourPop Super Shock Shadow Telepathy

Hej!

Makijaż który dzisiaj publikuję stworzyłam z
myślą o wypróbowaniu nowego cienia który 
ostatnio wpadł w moje łapki:
Colour Pop Super Shadow Telepathy.
Ma niesamowity unikalny kolor złoto - seledynowy
o metalicznym wykończeniu. Dla lepszej pigmentacji
 nanosiłam go na powiekę palcem.
Idealny do letnich makijaży.
 Totalnie skradł moje serce. 

Zapraszam !

~~~~~










~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay Podkład 220 Natural Beige
Kryolan Concealer Circle No.5
FM Make-up Transparentny Puder Sypki 
The Balm Bronzer Bahama Mama 
Bourjois Paris Blush 95 Rose de Jaspe
The Balm Rozświetlacz Mar-Lou Manizer  
 
Brwi: 
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 16
Inglot Matte 363 
Inglot Matte 327
Maybelline Korektor Affinitone 02 Natural

Oczy:
Maybelline Concealer Affinitone 02 Natural
Lime Crime Eyeshadow Helper
Zoeva Warm Spectrum Palette 
(WR140, WR120,WR060,WRO40,WR030) 
Nyx Jumbo Eye Pencil Milk
Colour Pop Super Shock Shadow Telepathy
FM Make-up Kaszmirowy Cień do powiek Pure White
FM Make-up Kaszmirowy Cień do powiek Moss Green
Nyx Jumbo Eye Pencil Rocky Mountain Green
Maybelline The Colossal Kajal Black
Lime Crime Velvetine Liquid Lipstick Pink Velvet
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Eyeliner 24H Black 
Too Faced Mascara Better Than Sex
Rzęsy Born Pretty Store + klej Neicha Strip Eyelash Adhesive

Usta: 
Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick Blush
Lime Crime Velvetine Liquid Lipstick Pink Velvet


~~~~~
  
Aby dodać makijażowi "to coś" nad czarną 
tradycyjną kreską namalowałam jeszcze różową
 (Lime Crime Velvetine Liquid Lipstick Pink Velvet).
Na ustach mam płynna pomadkę o jasno różowym 
odcieniu Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick Blush
która świetnie kontrastuje z makijażem oczu.

Pozdrawiam 

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2