Doll Makeup - Lime Crime Unicorn Lipstick Cry Baby

Hej!

Dzisiaj makijaż który jest dość kreatywny,
postanowiłam stworzyć Doll Makeup
 generalnie inspiracją dla mnie była pomadka którą 
kupiłam - Lime Crime Unicorn Lipstick Cry Baby.
Kolor pomadki jest dość kontrowersyjny, jednak
jest to must have każdej wizażystki.
Mało u mnie takich makijaży z powodu 
braku czasu - takie makijaże są dość czasochłonne
jednak bardzo sprawiają mi przyjemność.
Chciałam aby ten makijaż był totalną bombą  
kolorów z błyszczącymi dodatkami. 
Mam nadzieję że Ci się spodoba !

Zapraszam!

~~~~~












~~~~~

Inspiracja:


~~~~~

Twarz:
FM Make-up Advanced Foundation Alabaster
Kryolan Concealer Circle No.5
FM Make-up Transparentny Puder Sypki
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette 
(CR010)
Sugarpill Burning Heart Buttercupcake
The Balm Rozświetlacz Mar-Lou Manizer  
 
Brwi: 
Maybelline The Colossal Kajal Black
Inglot Cień do brwi 567
Maybelline Korektor Affinitone 02 Natural
dodatkowo:
Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 101
Sleek Ultra Matts V1 (różowy cień)  
Klej DUO + ozdoby 

Oczy:
Catrice Camouflage Cream 010 Ivory
Lime Crime Eyeshadow Helper
Maybelline The Colossal Kajal Black
Zoeva Nude Spectrum (braz, beż)
Kryolan Supracolor  
(509, R21, Bl10)Sugarpill Heart Breaker
(Velocity)
Sugarpill Burning Heart
(Flamepoint Buttercupcake Love+)
FM Make-up Kaszmirowy Cień do powiek Pure White 
FM Make-up Kaszmirowy Cień do powiek Carmine Red
FM Make-up Kaszmirowy Cień do powiek Ebony Black  
Rimmel Scandal Eyes Eye Shadow Stick 009 Blamed Blue
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Eyeliner 24H Black 
FM Make-up Maskara Lash Expert Glam Black
Rzęsy Neicha 511 + klej DUO
Kryolan Glitter Gel + brokat
  
  Usta:
Jeffree Star Cosmetics Velour Liquid Lipstick Blue Velvet
Lime Crime Unicorn Lipstick Cry Baby


~~~~~

Do tego typu makijaży potrzebny jest duży
zasób kolorowych kosmetyków no i pędzli.
Zawsze mam dużo sprzątania i mycia ;)
Ale warto ! 
Wyszaleć się artystycznie sprawia radość !

Pozdrawiam serdecznie ;*
...Paulina...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2