Autumn plum

Witajcie!
Wybaczcie mi moją tak długa nieobecność jednak miała ona swój
powód, a mianowicie wyszywałam kolejny obraz (aby móc go sprzedać
i kupić porządny sprzęt do robienia zdjęć) obraz jest już wyszyty,
oprawiony i w tej chwili czeka na kupca.


Jeśli ktoś chce zobaczyć jak prezentuje się mój obraz zapraszam na allegro:
Obraz wykonany haftem krzyżykowym Lanarte 34758

Drugim powodem mojej nieobecności było to iż zabrałam się ostro
za aktywność fizyczną, no i tym sposobem razem z Ewą
Chodakowską schudłam 15 kg! Jestem z siebie dumna!
;)


Nadszedł czas na makijaż, mam zamiar nadrobić wszelakie
zaległości ... o tak!

Autumn plum

___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________






_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________


Użyte kosmetyki:
-twarz:
  *Maybelline Dream Nude Airfoam 010 IVORY
  *Kryloan Conclealer Circe No.5
  *Maybelline koretor Affinitone 03 Sand
  *Joko mineralny puder sypki z szafirem
  *Sleek róż Flushed
-oczy:
  *Lime Crime baza pod cienie
  *Miyo czarna kredka
  *cienie: - Sugarpill Burning Heart Poison Plum (fioletowy cień)
              - M.A.C Round Midnight (śliwkowy cień)
              - Sleek Strom czarny (w zewnętrznym kąciku) i perłowy cień(w wewnętrznym kąciku)
              - Inglot różowy cień Double Sp. 488
              - Sleek Showstoppers Limited Edition 848 (połyskująca śliwka)
  *Maybelline eyeliner żelowy Lasting Drama 01 Black
  *Maybelline tusz do rzęs Colossal Volum Express
-brwi:
  *Maybelline koretor Affinitone 03 Sand
  *Inglot cień Matte 363

_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________

Makijaż ten jest w typowo jesiennych kolorach, na pewno nie jedna z Was go wypróbuje. Szybki i łatwy do wykonania no i można użyć do odtworzenia tego makijażu wyłącznie paletek ze Sleeka!

Pozdrawiam ;*

Komentarze

  1. Piękny Makijaż :) bardzo fajny obraz musiałaś się bardzo napracować :) trzymam kciuki by szybko się sprzedał ;) no i gratuluje schudnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie, ja również mam nadzieję że obraz się sprzeda. Poświęciłam na jego wykonanie 2 miesiące codziennie po 8 godzin. Jest to bardzo czasochłonne.

      Usuń
  2. Makijaż piękny, gdyby mi się udało zrzucić jeszcze 15kg! Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba dużo samozaparcia!
      Wierzę że i Tobie się uda jeśli tylko mocno tego zapragniesz i będziesz systematycznie ćwiczyć.

      Usuń
  3. ŁAŁ 15 kg! Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny makijaż! gratulacje 15 kg!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2