Makijaż (nie sylwestrowy) + Szczęśliwego nowego roku!


Hej ;P

Swojego sylwestra spędzam w pierzynkowie... tak, dopadła mnie choroba w dodatku angina (znowu)...
Tak więc aby nie leżeć i nie myśleć o tym jak fajnie by było zaszaleć ze znajomymi w sylwestrową noc dodaję makijaż który wykonałam jakiś tam czas temu ale z braku czasu na pisanie nie pokazałam Wam go.

Jest zima a ja robię ciągle kolorowe makijaże jak jakaś wariatka ;P

Chciałam również złożyć Wam życzenia Nowo roczne, zatem życzę każdemu z osobna:
* końskiego zdrowia,
* uśmiechu na twarzy ;D,
* aby Wasze nowo roczne postanowienia zostały zrealizowane,
* aby nie brakowało wam czasu dla swojego hobby i dla jakże ważnej rodziny i przyjaciół,
* aby nowy 2013 rok był mniej zabiegany,
* aby wszystkie troski znikały w mroku,
* aby sylwestrowa noc była szalona i pełna wrażeń!
* po prostu SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!


(i tak w ramach dowcipu)
Pamiętajcie by nie mieszać, bo jutrzejszy poranny stan może być...ciężki ;)

___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
 




Moja studniówka zbliża się wielkimi krokami (12.01.2013) więc będzie makijaż studniówkowy, postaram się zrobić jakiś stepik/tutorial. Oczekujcie ;* buziaczki ;*

Życzę udanej imprezy....a ja idę spać ;*

PaOla



Komentarze

  1. robisz piekne makijaze tylko szkoda ze tak mało:(
    mam nadzieje ze CI sie to zmieni w tym reoku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      wiem,wiem mało miałam w ubiegłym roku czasu ciągle tylko szkoła, kursy, szkolenia praktycznie zero czasu na przyjemności...
      Mam nadzieję że w tym roku już będzie z górki!
      buziaki;*

      Usuń
  2. Jakie nasycenie!boski :) uwielbiam odważne kolory na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zółty i czerwony cień to Sugarpill Burning heart
      Niebieski Sugarpill Heart Breaker + paleta Urban Decay
      ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2