Sunset




                              
Hejo,
dziś stworzyłam makijażyk w kolorach zachodzącego
słońca (a przynajmniej mi się tak wydaje),
nie będę się długo rozpisywać powiem
tylko że makijaż wykonałam cieniami Sugarpill,
Inglot, Manly paleta 120 cieni.


 
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________

Produkty użyte do stworzenia makijażu:

Twarz:
- podkład Maybelline New York matte mousse 030
- puder mineralny Joko J20
- róż Sleek Flushed 935
- korektor L`oreal Paris true match 4 beige

Brwi:
- korektor L`oreal Paris true match 4 beige
- cień Inglot 363 Matte

Usta:
- pomadka Inglot 133
- farbka do ust pout paint Sleek Peachy Keen (odrobina)

Oczy:
- Cienie:
 * Sugarpill : Flamepoint, Buttercupcake, Love+, Poison Plum.
 * Inglot : 373 Matte, 410 Pearl.
 * Paleta Manly 120 cieni : zółty cień, biała perła.
- Kredki:
 * Nyx Jumbo eye pencil Milk 604,
 * Miyo : black No 01, blue 03,
 * Virtual : eye liner EL 08,
- Eyeliner z żelu ink Pot Sleek 498,
- Maskara Colossal Volum Express Maybelline,
- Miyo kreskówka Turquoise.

___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________





    

A co mi tam ;p blondi ;)






Mam nadzieję że makijaż się podoba ;D 
Jutro zrobię dla was recenzję szminki M.A.C Ruby Woo oraz Farbki do ust Sleek Peachy Keen,
Szczerze to szminka M.A.C`a mnie  urzekła, chyba zostanę macomaniaczką ;D
Buziaki ;*

Komentarze

  1. bardzo mi sie podoba! skad masz sugarpil?zamawialas z ich strony?prosze o odp;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Moja szwagierka mieszka w Londynie i właśnie tam mi kupiła w Cyber Dog. Ale następne zakupy będę robić z ich oficjalnej stronki, choć wiem że zapłacę nie mało...

      Usuń
  2. Pierwsze co mi przyszło na myśl to właśnie zachód słońca. Świetnie Ci się udało. A blond to zdecydowanie nie Twój kolor :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. no no, wykonanie godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz tu jak egzotyczny ptak :D Super!

    Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award: http://avenindramakeup.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam już, że jak zwykle piękny makijaż?
    Zostałaś u mnie oficjalnie otagowana: http://grafika-magika.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html.
    Jak widzę koleżanka wyżej otagowała cię w tej samej zabawie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż odpowiem na dwa zestawy pytań ;D będę jak "otwarta księga" ;D ha ha

      Dziękuję ;*

      Usuń
  6. gratulacje zostalas nominowana u mnie do liebster blog awards :) !!!:*:*:*

    Cudowny makijaz kochana:****

    OdpowiedzUsuń
  7. Przejrzałam bloga, fantastyczne makijaże. Dodaję Cię do obserwowanych :) Jeżeli byś też chciała to zapraszam na mojego bloga gosiawizaz.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2