Miętowy makijaż


Cześć !
Ostatnio miałam ochotę na makijaż w kolorach mięty gdyż często go ostatnio widzę na youtubie, blogach i innych takich. Bardzo podoba mi się ten szczególny kolor zieleni ale nie miałam pomysłu na ten makijaż. Ostatecznie pomógł mi post u Grzee tu link: http://grzee.blogspot.com/2012/05/dark-cloud.html
Zainspirował mnie jej look!
Jej makijaż  Dark Cloud  jest po prostu rewelacyjny ! Karolina ma wielki talent, potrafi dosłownie wszystko!
Postanowiłam że odtworzę jej look, tylko innymi kosmetykami gdyż cienie którymi malowała Karolina są dla mnie na razie nie dostępne. Postanowiłam zrobić "tańsze" zamienniki cieni ogólnodostępne na polskim rynku dla każdego kto będzie chciał zmalować makijaż Karoliny. Oto efekt (na pewno nie taki jak u Karoliny ale trzeba rękę ćwiczyć ;D )

Tak więc użyte kosmetyki do makijażu oczu to:

  • Pletka Sleek Brights (jasny niebieski i miętowy odcień)
  • Paletka Sleek Storm (czarny cień)
  • NYX biała kredka jako baza
  • Czarny eyeliner Maybelline New York
  • Oriflame turkusowa kredka Very Me 
  • Joko Satin Trio pod łuk brwiowy
  • Dolna powieka cień Inglot AMC SHINE 117








Jak się podoba?

Patrzcie koniecznie na blog u Grzee:  http://grzee.blogspot.com/2012/05/dark-cloud.html



pa, pa ;*

Komentarze

  1. Ten makijaż jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana mysle ze nawet Ty lepszy wykonalas i tez masz talet ktory powinnas rozwijac fajnie ze zalozylas bloga bede podgladac Twoje poczynania.

    OdpowiedzUsuń
  3. to bedzie sukces, jesli sie podniose z podlogi. Ten makijaz jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Piękne makijaże malujesz ;) Mam dwie prośby - czy mogłabyś też dodawać zbliżenia na oko/oczy? Byłoby łatwiej naśladować ;D i druga, czy dodałabyś do bloga ikonkę z obserwatorami, bo nie mogę zaobserwować...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ;P
    nie ma sprawy odblokuje, zbliżenia tez będę dodawać ;) ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te kolory:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2