Witam !



________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                            
                                                                       Cześć !
                 Zakładając bloga chce wam pokazać czym się interesuję , nawiązać z Wami jakiś kontakt, poznać waszą opinie na wiele tematów. Chciała bym również od was nauczyć się czegoś (każdy z was może coś wiedzieć o czym ja nie mam zielonego pojęcia). Mam nadzieję że razem coś zdziałamy ;)
               
                 Pasjonuje mnie sztuka makijażu, jest to dla mnie bardzo ważne jednak z przyczyn ode mnie niezależnych nie mogłam w tym kierunku się "kształcić". Dlatego staram się o kursy wizażu i inne tego typu rzeczy tylko po to żeby mieć to na  "papierku" gdyż chcę robić to co naprawdę lubię !  ;D
                
                 Moje makijaże staram się robić bardzo estetycznie (nie lubię kiczu), z pasją i przede wszystkim tak żeby osoba malowana była zadowolona z efektu końcowego. Zresztą co się będę rozpisywać sami ocenicie moje makijaże ;)
                 


                                  *; Ja  ;*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2