Glam Shop Pigment Prasowany Turbo Glow Zorza

Hej!

Po dość długiej przerwie wrzucam makijaż w dość
kontrowersyjnych kolorach. Nie ma się co dziwić bo
 poszła w ruch paleta BPerfect Cosmetics Stacey 
Marie Carnivala tam są same żywe kolory. 
Postanowiłam tym razem wypróbować z tej palety 
zieleń i granat, które spełniły moje oczekiwania i 
pracowało mi się z nimi bardzo dobrze. Przy okazji 
mogłam zobaczyć jak pięknie wygląda na powiece pigment
 prasowany Turbo Glow Zorza który naniosłam na 
centralną część powieki. Jest to makijaż z myślą
 o pożegnaniu tej szarej aury za oknem.

Zapraszam!

~~~~~






~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette 
The Balm Mary-Lou Manizer Highlighter

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Maybelline Concealer Affinitone 01 Nude Beige

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24 Hour Extend Eye Base
BPerfect Stacey Marie Carnival Palette
Affect Cosmetics Pure Passion Palette
NYX Glitter Primer
Glam Shop Pigment Prasowany Turbo Glow Zorza
Zoeva Graphic Eyes+ Black to Earth 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Blend It Rzęsy "Fullies"

~~~~~

Kto z was pokochał od pierwszego wejrzenia pigmenty prasowane z 
Glam Shopu ? Zaskakująca jest ich formuła oraz ten blask który 
iskrzy milionami drobinek. Dla takiej  sroki jak ja
jest to wręcz biżuteryjny dodatek do każdego makijażu.

Jak tam wasze samopoczucie ? Mnie już dobija ta pogoda i z chęcią 
uciekła bym gdzieś do ciepłych krajów żeby nieco się zregenerować. 
Myślę że ten makijaż otwiera sezon wiosna 2019 no i słoneczko lada
moment się pojawi ;) 

Pozdrawiam 
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2