Glam Shadows/ Cień sypki - Denaturat

Hej !

Jaki szary był by świat gdyby nie palety cieni od Juvia`s Place.
Uwielbiam tą markę za ich niesamowicie dobre cienie do powiek. 
Ostatnio moją ulubioną paletą tej firmy jest The Magic.
Pokochałam ją za kolorystykę. Postanowiłam wykorzystać ciemny
granatowy cień i połączyć go z nowym pigmentem Glam Shadows
Denaturat. Ten blask jaki pojawia się na powiece jest niesamowity.
Jestem zachwycona cieniami z glam-shop.pl
 Połączenie kolorów jest po prostu obłędne! Dla mega zalotnego spojrzenia
dokleiłam pasek sztucznych rzęs Sminko "Magdallena".
Zachęcam do oglądania i komentowania ;)

Zapraszam! 

~~~~~












~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 220 Natural Beige
Paese Rice Powder Transparent

The Balm Bahama Mama 
Zoeva Palette Sweet Glamour 
(Sweet Escape)
Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter Peach Lights

Brwi:
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Too Faced Shadow Insurance Primer
Sugarpill Heart Breaker Palette 
(2 am )
Juvia`s Place The Magic Palette
(Zakiya, Nana, Kesi, Ife)
Glam Glue Klej do cieni
Glam Shadows Cień sypki Denaturat
Inglot AMC 111 cień sypki 
Manhattan Khol Kajal Eyeliner Nude Couture 51 D
Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
FM Make-up Phenomenal Mascara
Sminko rzęsy "Magdallena"

Usta:
M.A.C Viva Glam Nicki 


~~~~~

Jak możecie zauważyć jest to makijaż o intensywnych kolorach. Co prawda
nadchodzi jesień i za chwilkę pojawią się makijaże o typowo jesiennej
kolorystyce. Dlatego chciałam wykorzystać ostatnie dni lata i zrobić coś jeszcze
 kolorowego. Polecam Wam również wejść na stronkę glam-shop.pl i zapoznać się
z nowymi sypkimi cieniami dostępnymi w sklepie internetowym. Kolory są piękne,
mega błyszczące, z drobinkami większymi/ mniejszymi. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Serdecznie polecam, mam kilka odcieni i jestem zachwycona, na pewno dokupię więcej.

Tak w ramach przypomnienia, dzisiaj rusza przedsprzedaż marki Kat Von D na
 Sephora.pl zachęcam do zakupu kultowych kosmetyków ! (ja już koszyk zapełniam)

Pozdrawiam 
Paulina

Komentarze

  1. Wow! Finally I got a webpage from where I be capable of truly take
    useful data concerning my study and knowledge.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2