Neonowy makijaż / Kylie Matte Lip Kits Candy K.

Hej!  

Bardzo lubię makijaże w odcieniach fioletu i różu,
tym razem chciałam aby oko było bardziej wyzywające
dlatego też wykorzystałam neonowe kolory.
Mój faworyt wśród fioletowych cieni to oczywiście
Sugarpill Poison Plum - mega pigmentacja jak i piękny kolor.
W wewnętrznym kąciku oka nałożyłam metaliczny różowy cień 
Colour Pop Super Shock Shadow Bubbly, który idealnie 
komponował się z neonami i rozjaśnił nieco oko.
Znalazłam nowy ulubiony duet wśród pomadek -
Kylie Matte Liquid Lipstick & Lip Liner CANDY K.
 <3

~~~~~





 
 



  ~~~~~


Twarz:
Revlon Colorstay Podkład 220 Natural Beige
FM Make-up Transparentny Puder Sypki 
The Balm Bronzer Bahama Mama 
Zoeva Blush Palette Coral Spectrum
The Balm Rozświetlacz Mar-Lou Manizer  
 
Brwi: 
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 16
Inglot Matte 363 
Inglot Matte 327
Maybelline Korektor Affinitone 02 Natural

Oczy:
Catrice Camouflage Cream 010 Ivory
Zoeva Palette Nude Spectrum
(ND030,ND050, ND150)
Colour Pop Super Shock Shadow Bubbly
Sleek Ultra Matts V1 (róż)  
Sugarpill Burning Heart (Poison Plum)
Inglot Eyeshadow Pearl 435
FM Make-up Kaszmirowy Cień do powiek Pure White
Paese Matowy Cień Kaszmir Neo 654
Maybelline The Colossal Kajal Black 
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Eyeliner 24H Black 
Too Faced Mascara Better Than Sex
Rzęsy Neicha 518 + klej Neicha Strip Eyelash Adhesive

Usta: 
Kylie Matte Liquid Lipstick & Lip Liner CANDY K.



~~~~~

Pomadka i konturówka Kylie totalnie skradła
moje serce. Odcień Candy K pasuje do mnie idealnie
i mogła bym w niej paradować codziennie. Pigmentacja genialna
jedna cienka warstwa wystarczy aby pomalować usta. 
Utrzymuje się długo na ustach trzeba tylko powstrzymywać się 
od pocałunków. Cena zestwu 29$ myślę że warte swojej ceny.

Pozdrawiam 
      
      Paulina       

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2