Cosmic make-up :P

Hej! Dawno nic nie dodawałam, dziś postanowiłam się ogarnąć i coś namalować. Ogólnie jak zawsze czysty spontan, podczas malowania dobierałam kolory i barwy. Nie lubię tracić czasu na wymyślanie makijażu, gdyż zawsze okaże się że i tak w ostatniej chwili zrobię coś całkiem innego.
Tak... zrobiłam kosmiczny makijaż ;P Właśnie w takim makijażu udała bym się w kosmos xD

Lista użytych kosmetyków:
Twarz:
  • korektor L`OREAL Perfect Match (4-Beige)
  • Podkład Maybelline Dream Matte mousse (030 SAND)
  • Joko Mineralny puder sypki z szafirem (J20)
  • Brązer Virtual Summer Chic (132 Secret Bronze)
  • Róż Paese (38 Różowy Całus)

Brwi:
  • Jako bazę pod cień użyłam niewielkiej ilości korektora  L`OREAL Perfect Match (4-Beige) 
  • Cień Inglot (MATTE 363)

Oczy: 
  • Jako bazę pod cienie użyłam kredkę NYX w odcieniu Milk 604
  • Paleta 120 cieni Manly
  • Paletka Sleek Brights
  • Paletka Sleek Storm (czarny cień)
  • Inglot cienie: AMC 59, AMC SHINE 117, MATTE 373
  • Vipera trijo z perłowym cieniem (061)
  • Eyeliner Maybelline (01 BLACK)
  • Oriflame zielona kredka Very Me (Turquoise Rocks)
  • Tusz do rzęs Vollare Golden Line  


Usta:
  • Jako bazę pod szminkę użyłam pudru mineralnego z Joko (J20)
  • Szminka Inglot 143




Komentarze

  1. Widziałam go dzisiaj na żywo? Dobrze mi się wydaje? ^^ Śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, odważny:)!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Makeup Addiction Cosmetics Flaming Love

Karnawałowe szare Cat Eyes / Zoeva Smoky Palette

Niezbędne pędzle do makijażu